Ζακ Μπρελ - Ο επόμενος



ολόγυμνος με την πετσέτα καλυμμένος
είχα κόκκινο από ντροπή το πρόσωπο και το σαπούνι στο χέρι
ο επόμενος , ο επόμενος
ήμουν μόλις είκοσι χρονών και ήμασταν εκατόν είκοσι
ήμασταν οι επόμενοι αυτών που ακολουθούσαμε
ο επόμενος, ο επόμενος
ήμουν είκοσι χρονών και άνοιγα τα μάτια μου
στο κινητό μπορντέλο ενός στρατού σε εκστρατεία

μόνο που θα ήθελα λίγη περισσότερη τρυφερότητα
ένα χαμόγελο ή λίγο χρόνο
αλλά ο επόμενος , ο επόμενος
δεν ήταν Βατερλό και δεν ήταν Αρκόλ
ήταν η στιγμή που λυπάσαι γιατί έχασες το σχολείο
ο επόμενος , ο επόμενος
μα σας ορκίζομαι το ν ακούτε αυτόν τον ανθυπασπιστή των οπισθίων μου
είναι κόλπο να σας κάνουν στρατιές ανίκανων
ο επόμενος , ο επόμενος

σας ορκίζομαι στο πρώτο μου αφροδίσιο
ότι αυτή τη φωνή την ακούω από τότε συνέχεια
ο επόμενος ο επόμενος
αυτή η φωνή που μυρίζει σκόρδο και φτηνό αλκοόλ
είναι η φωνή των εθνών και είναι η φωνή του αίματος
ο επόμενος ο επόμενος
κι από τότε κάθε γυναίκα την ώρα που υποκύπτει
μες στην αδύναμη αγκαλιά μου μοιάζει να μουρμουρίζει
ο επόμενος , ο επόμενος

όλοι οι επόμενοι του κόσμου θα έπρεπε να δώσουν τα χέρια
να τι φωνάζω τις νύχτες στο παραλήρημά μου
ο επόμενος , ο επόμενος
κι όταν δεν παραληρώ φτάνω να λέω στον εαυτό μου
πως είναι πιο ταπεινωτικό το να σ' ακολουθούν απ' το ν' ακoλουθείς
ο επόμενος , ο επόμενος
κάποια μέρα θα είμαι κουτσός ή καλόγρια ή κρεμασμένος
τελικά ένα απ' αυτά τα μαραφέτια που δεν θα είναι ποτέ πια
ο επόμενος , ο επόμενος

μετάφραση Μάρκος Δαμασιώτης




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις