Ρόμπερτ Φρόστ - Ποιήματα

Ένα ασήμαντο πουλί 

Είχα επιθυμήσει κάποιο πουλί να πετάξει μακρυά 
Και να μην τραγουδάει στο σπίτι μου όλη μέρα 

Χτύπησα τις παλάμες μου για εκείνο από την πόρτα 
Όταν έμοιαζε σαν να μην μπορούσα ν' αντέξω άλλο.

Το σφάλμα θα πρέπει εν μέρει να ήταν δικό μου 
Δεν έφταιγε το πουλί για το ύψος του τόνου του .

Και ασφαλώς πρέπει κάτι να μην πάει καλά 
Όταν θέλεις να σιγήσεις οποιοδήποτε τραγούδι . 


Μια ξεχωριστή διάθεση 

Αφού γονάτισα πάνω απο αναπτυσσόμενα φυτά 
Κέντριζα τη γη μ' ένα τεμπέλικο εργαλείο 
Στο ρυθμό ενός ποτ-πουρί χαμηλόφωνων ασμάτων 
Αλλά αποκτώντας συνείδηση μερικών παιδιών από το σχολείο 
Που σταματήσαν έξω από το φράχτη για να κατασκοπεύσουν ,
Σταμάτησα το τραγούδι μου και σχεδόν την καρδιά μου ,
Διότι ένα μάτι είναι κακό μάτι 
Που κοιτάζει διεισδυτικά μια ξεχωριστή διάθεση . 


Μετάφραση Νίκος Φωκάς 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις